Apesal.com

Followers

Sunday, December 27, 2009

Lawak





Ada seorang cucu bersama dengan nenek dia pergi masuk kedai nak beli minuman. masuk je

kedai tu terus nenek tu tanya kat penjaga kedai aku nak beli air seratus ada ke. cucu dia

terkejut, tak kan la nenek ni buat lawak, banyaknya dia nak beli. orang kedai tu dengan relax

dan selambanya bagi kat nenek tu air one hundred plus ....









2 comments:

  1. caya la nenek minum air gas...huhu

    ReplyDelete
  2. nenek tu kata air 100 plus tu ubat tuk penyakit
    cikungunya

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...