Apesal.com

Followers

Sunday, March 15, 2015

Setahun Berlalu .....

.................................................................
aku berfikir macamana blog ni terabai ... selama setahun ....
yala banyak perkara yang telah belaku dalam setahun ni kan dan banyak juga yang bermain di minda
kadang2 ditengok juga blok ni tapi setakat tengok
mungkin untuk tahun ini kita mulakan perkara yang baru
apa yang baru ....

baru2 ni aku telah berjumpa satu perkara yang mungkin dapat diusahakan
kalau rajin dapat la kan kalau tidak ... dapat juga la mungkin
kita cuba orang bilang

so apa yang baru tu ... jeng jeng jeng ....
aku menemui satu plan bisnes iaitu TONE EXCEL
apa tu .... prepaid that pays ... kita topup kita dibayar ... dan banyak lagi kelebihan simkad ni ....
macam menarik kan heheh

rasanya ramai yang sudah tau benda ni ...
so aku pun nak berjinak2 juga ...
anyway kalau yang tak tau tu dan nak tahu
apalagi contact la aku di wassap 0168444142
JOM TUKAR :)

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...